yetiştirme tabiki çok önemli ama bu ırkın geninde sorun var yetiştirme bunu daha da ön plana çıkarıyor ama geninde olan bir şey bir şekilde uysalda yetiştirseniz çıkar bir anlık refleks bir olay. Yetiştirme bir etken ama sadece tek başına güvenilecek bir şey değil.
Tabi ırkında var yok değil ama yetiştirme çok önemli dediğim gibi sokakda tüm çocuklar ile oynasa bile önleme alıyorum kesinlikle ağızlık takmadan sokağa çıkarmam bazen çocuklar kapıyı çalıyorlar abi çıkar biraz zaman geçirelim diye.