Saygı duyuyorum besliyorsunuz ama yapabileceklerinin farkında olarak dikkatli şekilde besliyorsunuzdur umarım çünkü gerçekten beslenmesinin sakıncalı olduğunu düşünüyorum
Ben de sakıncalı olduğunu düşünüyorum. Ama önceden birçok ülkede dadı köpek olarak besleniyordu. Şimdi de öyle kullanılabiliyor. Ayrıca eğer iyi bir araştırma yaparsanız günlük hayatta daha sık rastladığımız birçok köpeğim pitbulllardan daha güçlü olduğunu görebilirsiniz. Bu arada bizimki pitbull değil amerikan staff. Daha uysal oluyorlar.
Köpeklerin güçlerini gösteren bir yazı bırakıyorum.
https://hayvanlaraleminde.com/dunyan...opek-cinsleri/