hsaat06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Köpek benim altına notumu ekledim
Saygı duyuyorum besliyorsunuz ama yapabileceklerinin farkında olarak dikkatli şekilde besliyorsunuzdur umarım çünkü gerçekten beslenmesinin sakıncalı olduğunu düşünüyorum