Antalya da bir pitbull kadının burnunu koparmış kadın adamı da uyarmış niye tasmasız diye ülkede bu durumlar çok fazla karşımıza geliyor bi at'a saldırmıştı çocuklara saldırıyor şimdide kadına saldırmış bence artık bu olaya bi el atılmalı çok başı boş bırakıldı diye düşünüyorum sizin fikirleriniz nedir (ek olarak büyütme şekline bağlı diyolar sahipleri ellerini ağzına sokuyor felan tabi sahibine karışacak değil sahibine karışmayıp millete karışıyor)
Haber kaynağı