orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplarınız için teşekkürler

Evet onları biliyorum ama mesela 1. adet gömlek siparişine 30 kg ürün koli gönderdiğimde sorun olur mu?

Bu ürün bu kadar etmez vs. veya açıp incelerler mi? Sadece satın alınan ürünü gönderme gibi bir mecburiyeti var mı?

Shopier olayında bir farklılık var mı? kısaca sorum bu diyebilirim.

Kargo ücretleri aşırı derecede uçmuş durumda çözüm arıyorum.
Kargocu genelde incelemiyor hocam. ilana gömlek yerine ağır olabilecek bir ürün girersiniz. Ben de şöyle yapıyorum

Müşteri instagramdan 5-10 civarı ürün istiyor, shopiere 1 adet eklediğim ürünü kendi kartımla oluşturup gönderim yapıyorum. ürün fiyatı normalde 150 tutuyor ama ben 20 tl lik sipariş geçip gönderim yapıyorum genelde sorun olmuyor. yani ürünün fiyatı 20 tl ama ben bazen bir kaç koli yapıyorum