orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevaplarınız için teşekkürler

Evet onları biliyorum ama mesela 1. adet gömlek siparişine 30 kg ürün koli gönderdiğimde sorun olur mu?

Bu ürün bu kadar etmez vs. veya açıp incelerler mi? Sadece satın alınan ürünü gönderme gibi bir mecburiyeti var mı?

Shopier olayında bir farklılık var mı? kısaca sorum bu diyebilirim.

Kargo ücretleri aşırı derecede uçmuş durumda çözüm arıyorum.
O şekilde incelemezler. Ürünün shopier de ne olduğu önemli değil, ürünü göremiyorlar. Alternatif olarak dolap öneririm, ancak dolap kullanırsanız iki farklı cihaz olmalı, iki farklı internet olmalı, kullanacağınız hesapları kaybetmemeniz gerekir. Tc kimlik ve telefon numarası giriliyor hesaba. Her zaman lazım olabilir. Dolap'ta hesap çakışma durumuna dikkat ediyorlar.