Kilogram veya desi olarak ölçüm yapıyor kargo firması pakete göre.
herhangi bir sorun olmuyor hocam. 1-3 desi arası 15-20 tl civarı tutuyor.
Cevaplarınız için teşekkürler
Evet onları biliyorum ama mesela 1. adet gömlek siparişine 30 kg ürün koli gönderdiğimde sorun olur mu?
Bu ürün bu kadar etmez vs. veya açıp incelerler mi? Sadece satın alınan ürünü gönderme gibi bir mecburiyeti var mı?
Shopier olayında bir farklılık var mı? kısaca sorum bu diyebilirim.
Kargo ücretleri aşırı derecede uçmuş durumda çözüm arıyorum.