Öncelikle tüm arkadaşlara iyi geceler diliyorum,
Aklımda projelik hesaba organik çalışma ile aktif kitle + etkileşim kazandırıp kişisel hesap olarak kullanma düşüncesi ne zamandır var ve ciddi olarak başlamak istiyorum.

Ancak bir aklımda (?) var
• 200-300-500K hatta 1M’luk takipçi bandındaki hesapların takipçi sayılarına oranla etkileşiminin düşük olduğunu hatta kiminin panel hizmetlerinden faydalandığı bilgisinde hem fikir olduğumuz arkadaşlar mutlaka vardır.

%100 aktif olmasa bile bakıldığı zaman bot izlenimi vermeyecek şekilde nasıl bir çalışma yürütebiliriz bilenler bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirse çok sevinirim.

İyi Forumlar