Bu tür teknoloji şirketlerin hisseleri asla yatırım için kullanılmadı, genelde spekülasyona maruz kalarak yükseliyorlar. VC’ler zaten abartılı bir şekilde değerlendirerek bu şirketlere yatırım yapıyor, halka açıldığında da kumarbazlar, spekülatörler saldırıyor, VC’ler bu esnada paralarını 5-10’a katlayıp kurtuluyor şirketten.

Benjamin Graham bu günleri görse kesinlikle finans işlerinden uzak durmaya karar verirdi.

İyi para kazanan ama bilinmeyen, ve hissesi de çok çok ucuzdan alınıp satılan, hisse senedinin piyasadaki likiditesi düşük olan bir şirket vardır, işte bu tür şirketlerin sizi zengin etme olasılığı daha yüksektir. Bu tür şirketler genelde gösterişten uzaktırlar, fiyakalı gökdelenleri, özel uçakları, pahalı arabaları yoktur, ofisine girdiğinizde mideniz bulanır, kasap dükkanının arka odalarını hatırlatır. Çünkü bu şirketler masraflar konusunda hassastır, tek görevleri daha fazla para kazanarak rakiplerini alt etmektir. (Bkz 1960’lardaki walmart, ve yine 1960’lardaki ufak fast food şirketi taco bell…)