Bana göre cin hocalarının da %100 sahtekardır. Gerisi sizin düşüncenizdir.
Yoksa devletlerde ne istihbahrat kalır, nede şirketlerde özel hisseler için nede gizlilik kaldırdı. Direct hocalar, dünya'^nın en zengini olabilirlerdi.
Bana göre de öyledir. Cinciler, büyücüler, din adına dinsizlik yapanlar hepsi şarlatandır.
Zaten cinlerin her şeyi bildiğini söylemedim. Kimse de böyle bir şey iddia edemez. Çok uzun yaşadıkları için geçmişten haberler vermeleri mümkün olabilir dedim, bunu da kendi kafamdan uydurmadım.
Bu muhabbet böyle uzayıp gidecek sanırım.

En doğrusu gerçeği söyleseler ve 'aa nasıl bildi?' diye şaşırtsalar bile falcılardan uzak durmak bence.