Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam işte ben de cinlerle irtibatı olabilir diyorum. Aynı kapıya çıkıyor. Olmayabilir de, her falcının cini olacak diye bir şey yok. Bu sadece bir tahmin.
Bana göre cin hocalarının da %100 sahtekardır. Gerisi sizin düşüncenizdir.
Yoksa devletlerde ne istihbahrat kalır, nede şirketlerde özel hisseler için nede gizlilik kaldırdı. Direct hocalar, dünya'^nın en zengini olabilirlerdi.