Tamam işte ben de cinlerle irtibatı olabilir diyorum. Aynı kapıya çıkıyor. Olmayabilir de, her falcının cini olacak diye bir şey yok. Bu sadece bir tahmin.
Bana göre cin hocalarının da %100 sahtekardır. Gerisi sizin düşüncenizdir.
Yoksa devletlerde ne istihbahrat kalır, nede şirketlerde özel hisseler için nede gizlilik kaldırdı. Direct hocalar, dünya'^nın en zengini olabilirlerdi.