ETH hala kazandırıyor. Yatırım olarak tabi ki tavsiyede bulunamam ama mining yapan birisi olarak yorumlayım sadece.
ETH yıl sonunda kadar kazandırmaya devam edecek. Kartların arızalanmadığı sürece neden zarar edeceksin acaba? Yok olursun ölürsün yazmışlar konuya arkadaşlar. ETH mining biterse altcoinlere geçersin. Kart sayın yüksekse rigindeki mevcut 2 karta ETH bittiğinde kazmayı düşündüğü coini kazdırmaya başlarsın. Hem ETH bitene kadar ondan kazanırsın hem de ETH'dan sonraki coini çoktan toplamış olursun. ETH bittiğinde herkes bunu yapacak. Şimdiden bile Raven-Ergo coinlerin de yükselmeler başladı. Sebebi Londra güncellemesinden sonra ethdan çıkıp bu coinlere geçenlerin yaptığı alım-satımlar. Kartların çalıştığı sürece zarar etmezsin sadece amorti süren uzar. Hali hazırda bir gelirin varsa kredinin açığını kapatacak maaşın varsa kredi mantıksız değil. Yol göstermek amacıyla; Bende kredi kartıyla girdim. İlk aylarda maddi yönden yorulmamak için kredi kartının minimum ödemesi olan %20lik tutarı ödedim. Cebime de para kalıyordu bu ödemeyi yaptıktan sonra. İlerleyen aylarda fazla fazla ödeyerek kartın borcunu bitirdim ve yeni kartlar ekledim sistemime. Yeni eklediğim kartlar ETH için değil altcoinler için oldu.