TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
unix timestamp 0 = 01-01-1970
unix timestamp 2147483647 = bişi bişi 2038 = aynı zamanda 32 bit sistemlerde maksimum signed integer (2 üzeri 32)

1970 olmasının özel bir sebebi yok, adamlar 1985 de oluşturmuştur bunu, demişlerdir 10-15 yıl önceye kadar da desteği olsun, o zamanki kayıtlar için falan, 1970'e yuvarlamışlardır. gün ay olarak da gidip 5 haziran seçmezler heralde, 01.01.1970 seçmişler
hocam bence haklısınız ama hiçbir şey anlamadım