kaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xenForo varken neden vBulletin
Elimizde ömür boyu vbulletin birden bütün sürümleri destekleyen lisans var xenforo lisansları da aylık çok yüksek o yüzden mecbur vbulletin xenforo nulled kullanılır mı sence ? Ben lisans adamıyım 😆