Beyanname vermemek suçtur ve para cezası vardır.
Sizden kaynaklı bir kusur yok ise ve Muhasebeci görevi olan beyannameyi vermemiş ise suç muhasebecidedir ve cezayı muhasebeci öder.
Benlik bir durum yok hocam muhasebeci vezneye şu parayı öde işin bitiyor dedi ödedim 2 sene sonra aradılar eksik vermiş. Yorumunuz için teşekkür ederim.