5 Gündür Facede Reklam Atarken Devre Dışı Veriyor Yada Aktif Olup Harcadıktan Sonra Reklamı Reddediyor .
Bu Sorun Sadece Bendemi War ?
Çözüm Sunabilecek Warmı ?