İlkokullu çoçuklar ne olacak ? Onlar aşılı değil.
Yani bu da farklı bir durum hocam. Gerçekten şu an çok arada kalmış durumdayım kusura bakmayın belki gece gece başınızı ağrıttım ancak hani açılacak diyip sonra kapatırlarsa ve kira sözleşmemi iptal ettiremezsem gerçekten benim için büyük bir zarar olacak. Elbette tek zarar edecek ben değilim bir çok esnaf arkadaşımız ve bir sürü insan zarar edecek ama bunlar düşünülmüyor mu?