Yani elbette ben de bir yerden açılmasının taraftarıyım çünkü gerçekten her alanda olduğu gibi eğitim alanında da bazı durumlarda geri kaldık bazı dersleri uygulamalı görmemiz gerekirken göremedik. Ancak bu sayılar ve rakamlar beni korkutuyor. Bazı insanlarında çıkıp ben aşı olmam Cumhurbaşkanımız Aşı zorunlu değil gibi bir şey söylemiş galiba ve insanlar bunu kullanarak aşı olmuyor çocuklarını aşı yaptırmıyor. Gerçekten ortamda öyle bir karışıklılık var ki YÖK bir açıklama yapmadı MEB yaptı. YÖK ne diyecek diye bekliyoruz. Bazı insanlar bakanların istifalarını bile bu duruma bağladı.