slymnoyann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu konuda size katılmıyorum eğer açılırsa ve kapatılması dahi gündeme gelirse toplum bunu kaldıramayacak düzeyde bunu a'dan z'ye herkes ama herkes biliyor. bedel ödemeye hazır bir topluluğu kimse karşısına alamaz
Keşke bu hayatta ve bu düzende bu sistemde ödediğimiz bedellerin karşılığını alabilseydik..