Aşının bi etkisi olduğunu zannetmiyorum. Aşı olan çoğu tanıdığım daha 6 ay dolmadan tekrar koronaya yakalandılar. Anaannem aşı oldu, 1 hafta sonra hastaneye yatırdık. Vücudunda şişlikler var kimse teşhis koyamıyor.
Okulların açılacağını düşünmüyorum çünkü binlerce milyonlarca üniversite öğrencisi şehir değiştirecek. Yurt, ev tutacak bu da tekrar vaka artışına sebep olur. Geçen sene de açılacak dediler, evdeyiz.