merhaba, 16.07 de türkiyede şahıs şirketi kurmuş bulunmaktayım yaklaşık 1 eylülde yunanistana gideceğim orada şirketimin şubesini açıp oturum alma imkanım var mıdır? 4500€'ya bunu halledebileceğini belirttiler. aydınlatabilecek var mı acaba?