Yaklaşık 1.5 yıldır volta vt1 kullanıyorum. Ev - iş yeri arası 6-8 km ve yol çoğunlukla düz. İşe gidip scooterı şarja takıyorum. Dönüşte tekrar full şarj ile dönüyorum. Eğer yolunuzda çok fazla yokuş yoksa ve yollarda düzse scooter tavsiye ederim. Ancak VT1 yerine biraz daha para verip m365 alın derim. Dolgu lastik yerine şişme lastik ya da amortisörlü modellere bakın.