merhaba, 3-4 tane konusu olup satiş yapan yerden aldim, yok 2000 yok 3000 hep yalan dolan
20 30 kişi gönderip kısmi tamamlandi kalan bakiyeniz iade edildi diyorlar yani gönderemiyoruz demek istiyorlar.
takipçi felan sağladiklari yok, sadece beğeni rt felan sorunsuz yapiyorlar o da 2. 3. gününde yarisindan çoğu kayip.

adam gibi twitter takipçi sağlayan, alip memnun olan var mı ? referans verirseniz satin almak istiyorum