Reinchus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek korkum bu şekilde kargoyu almayan müşterlerin zarara uğratması 10 - 20 siparişte 1-2 kere olursa fazla problem değil ama daha fazla olması ve ayrıca ürünlerin tekrar gelirken zarar görmesi kötü olur.
Paketi sağlam yap, yurtiçi kargodan şaşma. Bir de köylere ve bazı ilçelere kargo gitmiyor onu iyi takip et adam şubeye gelir alırım dese de işi çıkıyor almıyor bazen