Reinchus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek korkum bu şekilde kargoyu almayan müşterlerin zarara uğratması 10 - 20 siparişte 1-2 kere olursa fazla problem değil ama daha fazla olması ve ayrıca ürünlerin tekrar gelirken zarar görmesi kötü olur.
nadir de olsa bu tür numuneler çıkıyor yapcak bişi yok