arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genelde müşteri almıyor kargodan. geri geliyor ürün. ya kızık ya bozuk patlıyor yani. yüzde 10 bu tür şeyler yaşanıyor.
Tek korkum bu şekilde kargoyu almayan müşterlerin zarara uğratması 10 - 20 siparişte 1-2 kere olursa fazla problem değil ama daha fazla olması ve ayrıca ürünlerin tekrar gelirken zarar görmesi kötü olur.