genelde müşteri almıyor kargodan. geri geliyor ürün. ya kızık ya bozuk patlıyor yani. yüzde 10 bu tür şeyler yaşanıyor.
Tek korkum bu şekilde kargoyu almayan müşterlerin zarara uğratması 10 - 20 siparişte 1-2 kere olursa fazla problem değil ama daha fazla olması ve ayrıca ürünlerin tekrar gelirken zarar görmesi kötü olur.