Hocam faturasıyla gönderiyorsunuz 15 gün iade almak zorundasınız tüketici mahkemesine gider yine iadesini alır. He fatura kesmem diyorsanız ilk anlaşamadığımız müşteri direk hesap numaranızla maliyeye gidecektir bu da size büyük sıkıntı açar
O zaman yapacak bir şey yok hocam faturayla gideceği için mecbur iade istenilirse yapacağım ☺️