onurnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ödemeyi nasıl alırsan al 15 gün içinde iade hakkı var, eğer amacı seni zarara uğratmaksa iadesini yapar parasını alır. Geri dönme de kargo firması çok önemli. Örneğin ben yurtiçi ile çalışıyorum biri teslim almadığına hemen beni arıyorlar ben müşteriye ulaşıyorum falan olayı çözüyoruz. Buna rağmen 20 kargodan biri dönüyor ona yapacak birşey yok. Diğer kargo firmalarında iletişim biraz problem olduğundan ne ara gitti müşteriye gitti mi gitmeden mi geldi hep şüpheli oluyordu. Kargo firmanı iyi seç. Müşteriyle gerekirse önce telefonda konuş kargonuzu çıkartıyoruz şu kadar ödemesi var onaylıyor musunuz falan diyerek
15 gün iade hakkı sadece Hepsiburada , Trendyol gibi sitelerde oluyor galiba hocam ben replika saat satacağım için Hepsiburada , Trendyol gibi sitelerde mağaza açamıyorum. Instagram üzerinden satış yapmayı düşünüyorum ve olursa shopier ilede satmayı düşünüyorum. İade değil değişim olucak onlarda maximum 1 veya 3 gün içinde olucak yani iade gibi bir sorunum olmayacak. Kargo olarak Aras düşünüyordum ama dediğiniz konularda Yurtiçi ilgili olduğu için yurtiçi ile çalışabilirim . Sizin yaptığınız gibi müşteriyi arayıp olayı çözebilirim.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ☺️

HakanAvrupa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Kapıda ödeme ile gönderim de kargo firmaları ek ücret talep etmektedir.Kargo size alıcıya teslim edilmeden geri gelir ise gönderim bedelinin yarısını alırlar.
Biz kapıda ödeme ile ürün gönderimi yapmıyoruz.Kredi kartı veya banka EFT ile ödeme alıyoruz.Diğer (hepsi burada, Trendyol) firmalar da kapıda gönderim yapmıyor.Suistimale açık olduğu için.
Umarım faydalı olmuştur
Replika ürün satışı olduğu için Trendyol ve Hepsiburada gibi sitelerde mağaza açamıyorum. Shopier replika ürün satışında mağaza açmaya izin veriyorsa kredi kartı ile ödeme şeklinde yapabilirim.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ☺️