Merhaba,
Kapıda ödeme ile gönderim de kargo firmaları ek ücret talep etmektedir.Kargo size alıcıya teslim edilmeden geri gelir ise gönderim bedelinin yarısını alırlar.
Biz kapıda ödeme ile ürün gönderimi yapmıyoruz.Kredi kartı veya banka EFT ile ödeme alıyoruz.Diğer (hepsi burada, Trendyol) firmalar da kapıda gönderim yapmıyor.Suistimale açık olduğu için.
Umarım faydalı olmuştur