Trade için alt limit arttırılmalı.
Adamın biri 10 liralık bir şey satıyor ve 500 itraderı var.
Başka bir adam 5000 liraya playstation satıyor 1 itraderı var.
Forum mantığında 10 liralık 500 itrader 5 bin liralık işlem demek ama adamın 500 itraderı bir şey zannediliyor.
Bir adamın itrader sayısına bakmam.
Itraderların niteliklerine, itrader atan adamların kaç itraderı olduğuna ve işlem yapacağım alış satış ile ilgili daha önce itraderı olup olmadığına bakarım.
Yoksa adamlar 10 liralık iş yapıyorlar sonra şaka gibi GÜVENİLİR İNSAN A++ KİŞİLİK gibi çocukça itraderlar atıyorlar.
Bir kez ticaret yaptığı adama A++ kişik, güvenilir adam diye itrader atanlar var.
Oysa itrader açıklamasına yazılması gereken şey ödemeyi zamanında yaptı, ticaretten memnun kaldım, işi söz verdiği zamanda söz verdiği şekilde teslim etti gibi iş ile alakalı itrader olmalı.
Bir adama A++ kişilik, güvenilir adam gibi yorum atanlar o kişi mağduriyet yaratırsa cezalandırılmalı.