Hocam ödemeyi nasıl alırsan al 15 gün içinde iade hakkı var, eğer amacı seni zarara uğratmaksa iadesini yapar parasını alır. Geri dönme de kargo firması çok önemli. Örneğin ben yurtiçi ile çalışıyorum biri teslim almadığına hemen beni arıyorlar ben müşteriye ulaşıyorum falan olayı çözüyoruz. Buna rağmen 20 kargodan biri dönüyor ona yapacak birşey yok. Diğer kargo firmalarında iletişim biraz problem olduğundan ne ara gitti müşteriye gitti mi gitmeden mi geldi hep şüpheli oluyordu. Kargo firmanı iyi seç. Müşteriyle gerekirse önce telefonda konuş kargonuzu çıkartıyoruz şu kadar ödemesi var onaylıyor musunuz falan diyerek