Ben alkol severim özellikle bira daha çok severim rakı filan nefret ederim sevmem ama sarhoşluğu bilinçli şekilde ulaşıyorsan kötü ya sonra ne olacağı bilinmiyor düşünmeyi aksatıyor filan o yüzden ben sarhoş olmak için hayatta içmem mesela bugün yoğundum işte sonra çıkışta tarlaya gittim filan geldim eve açtım bir soğuk bira oh