WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok önceden yaptığım giriş sistemi hala sorunsuz çalışıyor.
bir sürü farklı login yöntemi olduğu için gayet normal değilmi web login ayrı mobil login ayrı hepsi ayrı