borç ile zaten olmaz da elindeki parayla bile olsa şu an ETH madenciliğine girilmez, daha geçen hafta Eth'nin Londra güncellemesiyle madencilerin gelirleri ciddi oranda düştü bu güncelleme ETH 2.0 hazırlık için yapıldı ayrıca ETH PoS e geçecek yıl sonuna kadar geçmesi bekleniyor, zorluk bombasıyla ETH madenciliği bitecek, yani sen en iyi ihtimalle 2 senede paranı çıkaracağın bir yatırımı şimdi yapsan bile 4 ay sonra elindeki ekran kartlarıyla madencilik yapamıyor olabilirsin.
Ekran kartı fiyatlarını inceleyeceğine, Eth 2.0 ile neler değişecek onu araştırmalısın.