Hocam o 2 milyar dolar zırvasını çıkaran cahillerden bahsetme. Borsanın en yüksek gördüğü işlem hacmini borsanın içindeki para zannesip haber yaptılar o parayla kaçtı zannediyorlar. 2 milyar dolar ne demek daha onu bile düşünmüyorlar. Türkiye'deki bütün borsaları topla 2 milyar dolar parası yoktur.
2 milyar dolarlık mağdur olsa emin ol her gün bir şekilde haberlere konu olurdu. Acılan dava sayısı da ortada zaten.
Benim tahminim borsa işinden maksimum 100 milyon dolar civarı bir parayı dışarı çıkardı. Suç örgütü liderlerlerinin ilişkiside olduğunu düşünüyorum. Paradan çok kimlik bilgilerini kimlere satacak ben onu merak ediyorum açıkçası. Bir ara yasadışı bahisçilerde papara hesabı kiralayıp parayı bu borsaya aktarıyorlardı. Vurgun varsa asıl parayı oradan kaldırmıştır. Yasa yok, mevzuat yok, piyasa regülasyonu yok. Yasadışı parayı temiz şekilde dışarı cıkardı bence.
Yarın öbür gün yakalansa bile borsadan dava açanların parasını ödemek koymaz ona güvenerek kaçmıştır.