HellorDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet kullanışlıymış hocam teşekkürler.


Şimdilik Granslate kullanacam hocam daha sonra wpml geçmeyi düşünüyorum.
Gtranslate iyidir hiç uğraşmayın bastırın gitsin