Bende benzer durumda birkaç ay önce bu işe girdim.
Ekran kartı hariç diğer parçaları ikinci el 3500 a satın aldım.
Ekran kartlarını da sıfır olarak uygun duruma düşmesini takip ederek 4 tane aldım.
Para amorte sürem 8 ay gibi görünüyordu. Kazım düştü deniyor
ancak kimse eth çıkışından bahsetmiyor.
Ağustosta mining bitecek zırvasına rağmen ben bu işe girdim ve zarar eden henüz görmedim. Eğer yeterli derecede ekran kartlarını serin tutarsan birşey olmaz.
Birde elektrik kesilmesine karşı önlem alman lazım.
Satın almadan önce ve aldıktan sonra çok keşkelerim oldu ama bu saatten sonra iyi ki demeye başladım.
Elektronik işi biraz şansa da bağlı. Eğer birgün bu işe kesin olarak gireceksen geçen her gün aleyhine

Karar senin..
Ethereum 2.0'a tamamen geçtiğinde, POW(proof of work) yerine POS(proof of stake) sistemine geçicek. Şuanda 6.808.515 adet Ethereum stake edilmiş durumda.
https://launchpad.ethereum.org/en/
Ethereum 2.0'a tamamen geçtiğinde araştırdığım kadarıyla ekran kartları ile kazım olmayacak.