R10 İzmir Etkinliği günü konuya "Konak civarında olan var mı?" yazmam üzerine "Ben varım hocam arabayla gideceğim alabilirim" diyerek dönüş yaptı. Ve etkinlik yerine beraber gittik. R10 İzmir Etkinliği sonrasında organize ettiği gece çok güzel şekilde geçti. Daha sonra kalacak yer sorunu yaşadım. Beni yalnız bırakmayıp, benimle beraber otel aradı. (Otel ararken bir İzmir turu yapmış olduk.

) Lakin otel bulamadık. Bunun üzerine beni yine yalnız bırakmayarak misafir etti.
@MuratCENGEL;
R10 aracılığıyla tanıdığım en kaliteli, dürüst, güvenilir insanlardan biri
Kendisine buradan da teşekkürümü ve minnetimi iletmek isterim. Ayrıca kendisine ait "bieticaret" adında çok kaliteli e-ticaret scripti var. Freelancer şekilde hizmet verenleri düşünerek yazılımın sitesinde bulunan fiyat ile R10 tarafında freelancer hizmet verenlere ayrı bir fiyat vermesinden dolayı @MuratCENGEL; ayrıca teşekkür ediyorum.
Rica ederim kardeşim ne demek
Ben de seni tanıdığıma mutlu oldum. Güzel dileklerin içinde ayrıca sağol
Beğenmedin mi
Eyvallah kardeşim