riskli
etherum üzerine bir güncelleme gelir mining kaldırılırsa sen yok olursun
veya elektriğe biraz daha zam gelir kâr çıkaramayacak durumda kalırsın gene yok olursun
yada cihazların düzenli olarak bozulur bakımını yapsan dahi ortamını tutturamazsın gene yok olursun
hacklenme vakası yaşanır cüzdanındaki parayı kaybedersin gene yok olursun

2.elden ve 0'dan satılan riglerin sahiplerine sor neden altın yumurtlayan tavuğu satıyorsunuz diye öğren

krediyle değilde köşede birikim paran var ise kullanmayacağın onunla girmen daha mantıklı patlama esnasında krediyi telafi etmekte zorlanabilirsin