Çok gıcık bir iş bu ya. Hayır yani yedek olarak kayıtlı başka bir gmail hesabım da tanımlıydı o hesaba ama onu hiç sormuyor sanki boş yere kaydetmişim gibi.
Telefon numaramı soruyor yazıyorum. Kod yolluyor onuda yazıyorum. Maalesef siz olduğunuzu doğrulayamadık diyor. Daha ne yapmamı istiyor anlayamadım