neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden satıyorsun hocam memnun kalmadın mı? Ben de 22 bine tofaş bulmuştum almaya niyetlendim sonra babam vazgeçtirdi.
Yok hocam araçtan memnunum askere gideceğim için satıyorum