Babyyoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
10 bintl kadar bütçem var yazılım mühendisliği öğrencisi için m1 macbook air mi yoksa win mi önerirsiniz eğer winse önerdiğiniz pcnin linkini atarsanız süper olur ( oyun oynamayı sevmiyorum)

Yeni Macbook Air M1 kullancısıyım. Yazılımcı değilim bu yönde bir yorumum olmayacak fakat laptop olarak kıyaslamak gerekirse şöyle diyeyim.
Laptopda fan diye bir şey yok bu yüzden çok sessiz. Çok hafif bir laptop, pili çok iyi, baya süre gidiyor. Hiçbir windows laptopta bunu görmedim. Klavye aydınlatmalı, hoporlör kalitesi gayet iyi. MacOS hem çok stabil hemde tasarım olarak çok iyi.
Almadan önce düşünüyordum acaba çok mu küçük kalıyor ekran, ama gayet yeterli ve güzel. Dilersen ileride evde kullanırken monitör alıp görüntüyü aktarabilirsin. Bu arada macbook almayı düşünürsen https://www.pt.com.tr/macbook-air-13...risi-mgn63tu-a pozitif teknolojiyi önerebilirim, premium reseller ve fiyat olarak daha uygunu yok diye biliyorum ben buradan almıştım. Oyun oynamayı sevmiyormuşsun fakat bu laptop ile yine bazı oyunları rahatlıkla oynayabilirsin.