onuda denedim q2 scripti ile çokta iyiydi

gitti lakin
site nedir hocam ilgi alanıma giriyorsa bende yardımcı olurum arada
Hocam içeride biraz daha serbest, eglenceli ve samimi ortam oluşturmak jstedik bu yüzden herkes webmaster forumu açıyordu biz de sözlük gibi, genel bir forum oluşturduk, reddti gibi ama ne yazık ki hem bir teklif aldım yurtdışı projeyle ilgili hem de daha yeniydi yani hiç zamanım olmadı tema kurmaya, tam yerleşik düzen oluşturmaya. İsterseniz PM'den atayım site adresini, açık olarak bu hesapla bağdaştırılsın istemem.