demokrasilerde çoğunluk esastır çoğunluk müslüman olduğu için ülke müslümandır. laik siyasetçiler bile halkın oyunu almak için müslüman görünümüne giriyor çünkü çareleri yok müslümanların oyunu almak zorundasın.