Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soru-Cevap istegi var.
onuda denedim q2 scripti ile çokta iyiydi gitti lakin
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam işletebilecekseniz isterseniz benim forumu gelin beraber halledelim, ben de bir teklif değerlendirmeyi planlıyorum çünkü, çok zamanım olmuyor.
site nedir hocam ilgi alanıma giriyorsa bende yardımcı olurum arada