Öpüşme ne zamandan beri sapıklık acaba? Sadece öpüşmek kesinlikle cinsellik değildir.
Tahminimce yaşınız küçük olduğu için böyle düşünüyorsunuz sizi anlıyorum fakat, bu size yedirilmesi için yıllardır uğraştıkları bir şey.
Cinsellik olmayan bir şeyi neden sadece Sevdiğiniz veya eşiniz ile yapıyorsunuz ki ? Ve cinsellik olmadığı halde neden öpüşür insan. ( Çok özür dilerim, bunları açık açık yazdığım için ) ama genç arkadaşın anlaması için yazıyorum. Daha derinlerine inerim bu düşüncenin fakat toplum içinde değil.
neyse gereksiz bir konu olduğu için uzamasın.
iyi forumlar.