Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de sürekli blog kurma isteği var
aynen hocam forum kuracağım bir taraftanda blog olacak mis gibi
GokhanBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bendede hep aynı istek var
yalnız değilim
Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum bende de vardı, tutmasa bile kurup açık bırakacağım dedim dediğimi de yaptım otomobilforum*com u kurdum, pişman da değilim.
baktım hocam gayet güzel gerçekten

cakiremre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız değilsin
maşallah
onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum zamanı geçti hocam artık sıfırdan kurulan forumlar tutmuyor. 8-10-15 yıl öncesi eline harçlık geçen forum sitesi kuruyordu hepsi çöp oldu. O zamandan ayakta kalan toplasan 3-5 tane anca vardır..

Önerim blog’a yönelin daha mantıklı
Aynen hocam baya zamanı geçti zamanın efsanesi maxi -- cep vardı o bile şuan bitik durumda
acilwebtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam forum dönemi artık öldü, kendim fikrim, ama öyle de
malesef hocam öldü ama sosyal medyanın o hiç sevmediğimiz yanından bıkmış durumdayız