Bende de sürekli blog kurma isteği var
aynen hocam forum kuracağım bir taraftanda blog olacak mis gibi
bendede hep aynı istek var
yalnız değilim
Aynı durum bende de vardı, tutmasa bile kurup açık bırakacağım dedim dediğimi de yaptım

otomobilforum*com u kurdum, pişman da değilim.
baktım hocam gayet güzel gerçekten
Yalnız değilsin
maşallah
Forum zamanı geçti hocam artık sıfırdan kurulan forumlar tutmuyor. 8-10-15 yıl öncesi eline harçlık geçen forum sitesi kuruyordu hepsi çöp oldu. O zamandan ayakta kalan toplasan 3-5 tane anca vardır..
Önerim bloga yönelin daha mantıklı
Aynen hocam baya zamanı geçti zamanın efsanesi maxi -- cep vardı o bile şuan bitik durumda
Hocam forum dönemi artık öldü, kendim fikrim, ama öyle de
malesef hocam öldü ama sosyal medyanın o hiç sevmediğimiz yanından bıkmış durumdayız