arkadaşlar merhaba
8 senelik ekşisözlük hesabımın olduğunu öğrendim tesadüfen, 2010-2013 sıralarında çok fazla açmıştım ama 1ini iyi hatırlıyorum profili buldum hatta, ama mail bi türlü aklıma gelmiyor maili
mail harici şifre sıfırlama şansımız var mı girişte mail istiyor