İş yerinde bana ayrılan yemek part time gelenler sayesinde bitmiş bana iş karşılığında yemek ısmarlıyacak birileri varmıdır? Karşılıksız kabul etmem. Cebte 3 lira olduğu için bu konu açma gereği duydum