TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux...
İşte feraset, işte mertlik, işte adam gibi adamlık Gerçekten linux severler derneği kurmayı düşünüyorum. Konudaki arkadaşımıza cevap olarak da şunları söylemek isterim; İşlem gücü maximumda olan bir windows laptop alıp yanına linux kurardım. Veya sanal masaüstü oluşturup oraya linux kurardım. Hem istediklerimi yapma konusunda geri kalmazdım hem de terminalde çalışmanın ne olduğunu öğrenirdim. Ki ben anlattığım gibi yaptım. Kodlarım işlenirken 1.6 oynuyordum bir yandan Sadece ios veya mac cihazlara yazılım üretirken mac'e ihtiyaç duyacaksınız. Bu arada ben oyun oynamam demeyin. Üniversitede her halükarda oynanıyor ve oynanmasını da tavsiye ederim. En azından haftada 2 3 saat kafa dağıtmak için ideal bir vakit. Bu yüzden windows bilgisayar alıp bir şekilde linux kullanmanız tavsiyemdir.